Jarní psaní - Jiří Havel

Už nám na zelené stráni
píše jaro první psaní.
Slova skládá z pampelišek,
podbělů a sasanek,
sluníčko mu z modrých výšek
nakukuje do stránek,
usmívá se, vidí v nich
háčky z křídel motýlích,
čárky žížal, tečky včel,
na kterých se třpytí pel...

Ani vítr nelení,
hned se pouští do čtení,
a najednou hvízdne přísně:
"I když píšeš krasopisně,
co ty kaňky? Kde se vzaly?"

Jaro vzdychlo
a jen píplo:
"Krtci mi je udělali!"

11 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Pro bibí Jarní psaní 3-4 sloky


Už nám na zelené stráni
píše jaro první psaní
slova skládá z pampelišek
podbělů a sasanek,
sluníčko mu z modrých dálek
nakukuje do stránek.
Usmívá se, vidí v nich
háčky z křídel motýlích
čárky žížal, tečky včel
na kterých se třpytí pel …
Ani vítr nelení,
hned se pouští do čtení,
a najednou hvízdne přísně:
“I když píšeš krasopisně,
co ty kaňky, kde se vzaly?“

Jaro vzdychlo a jen píplo:
“Krtci mi je udělali!“

Unknown řekl(a)...

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😠😠🔥🔥😠😠🔥😠🔥😠🔥🔥🔥🔥😠🔥😠🔥😠😠🔥🔊😣🔥😣😣😣🔊🔥😠🔥🔥🔥⚡😣🔥☺️🔊🌓🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😣🌘🌀🔥⚡⚡🌀🌀🌀⚡⚡😣☺️⚡⚡😣☺️🔥☺️🔥🔥🔥⚡🔥⚡🔥⚡⚡⚡🔥🔥🔥🔥🔥⚡☺️

Unknown řekl(a)...

1028@29@92828282829929288737377@¢2288£¶¢`¢∆\{}=✓`€¢}1292292∆∆∆∆¢{¢]]]¢÷`¥••~£™™™™™™✓™™✓✓✓™™™™™¢{¢=¢`~{|{}{}{}{}}{÷÷π×π√ brka

Anonymní řekl(a)...

kjgg

Unknown řekl(a)...

Dostal jsem stoho jedničku

Anonymní řekl(a)...

Já to mám říct zítra ve škole

Anonymní řekl(a)...

Taky

Anonymní řekl(a)...

Neasi já taky

Anonymní řekl(a)...

Já taky

Anonymní řekl(a)...

Ne

Anonymní řekl(a)...

Já to mám říct zítra na znàmkz asi ne

Okomentovat